RSS Feed

ΕΝΑΣ ΜΥΘΟΣ..ΤΟ ΣΠΑΝΑΚΙ.

Αποτέλεσμα εικόνας για σπανάκι

Αποτέλεσμα εικόνας για ΣΠΑΝΑΚΙ

 

Το σπανάκι , ειπαμε, είναι Πηγή Μη Αιμικού Σιδήρου Δηλαδή ο σίδηρος που περιέχει, δεν είναι βιοδιαθέσιμος στον οργανισμό, όπως είναι ο σίδηρος που βρίσκουμε στα ζωικά προϊόντα, κι αυτο γιατι,Το ωμό σπανάκι περιέχει έναν αναστολέα που λέγεται οξαλικό οξύ

 

Σχετική εικόνα

 

Το οξαλικό οξύ συνδέεται με ¨μέταλλα¨ όπως το ασβέστιο,και ο σίδηρος, με αποτέλεσμα το σώμα να καθίσταται δύσκολο να τα απορροφήσει.Οταν ομως το μαγειρεψουμε, παντα με αγαπη,Το μαγειρεμένο σπανάκι βοηθα στην άρση αυτής της αναστολής, και στην απορρόφηση του πολυτιμου σιδήρου. Με λίγα λόγια το μαγειρεμένο σπανάκι, περιέχει περισσότερο διαθέσιμο σίδηρο για το σώμα μας. Οι Άνδρες (Ενήλικοι) Χρειάζονται 8 mg σίδηρο/ ημέρα ενώ Οι Γυναίκες χρειάζονται 18 mg ,οι έγκυοι χρειάζονται 27 mg Εάν πρόκειται να φάτε ωμό σπανάκι ή άλλες τροφές πλούσιες σε σίδηρο μάθετε να το τρώτε μαζί με τα παρακάτω.

Κρέας, Ψάρι, Πουλερικά Φρούτα πλούσια σε βιταμίνη C: πορτοκάλια, χυμό πορτοκάλι, πεπόνι, φράουλες,  γκρέιπφρουτ, ακτινίδια και Λαχανικά: μπρόκολο, λαχανάκια Βρυξελλών, ντομάτες, χυμός ντομάτας, πατάτες, κόκκινες και πράσινες πιπεριές Λευκό κρασί  σε μικρή έως μέτρια ποσότητα Σίγουρα, σήμερα μπορούμε να βρίσκουμε σπανάκι φρέσκο  αρκετούς μήνες, όπως και άλλα τρόφιμα που είναι εξίσου θρεπτικά στην εποχή τους.Ακόμα το σπανάκι εκτός σιδήρου,Περιέχει φλαβονοειδή και πολυφαινόλες λουτεολίνη, κεπφερόλη. Η παρουσία των αντιοξειδωτικών είναι σπουδαία  και για την προστασία της καρδιακής λειτουργίας  και της πρόληψης εγκεφαλικων .

Περιέχει πεπτίδια, τα οποία σε συνδυασμό με το κάλιο,  συμβάλλουν στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης.Η υψηλή περιεκτικότητα βιταμίνης Κ, ασβεστίου και μαγνησίου,  προσδίδουν στο σπανάκι την ιδιότητα της προφύλαξης της υγείας των οστών. https://ihthielaio.wordpress.com/2016/04/19/ 

Τρώγεται μαγειρεμένο σπανακόρυζο, σουπιές με σπανάκι Εδω να κανουμε μια παρενθεση.Για να μπορέσει το σώμα μας να¨διαχειριστεί¨ σωστά το ασβέστιο και τα υπόλοιπα μεταλλικά στοιχεία, και για να τα εναποθέσει εκεί που πρέπει και στην ποσότητα που πρέπει, χρειάζεται κάποιους ¨παράγοντες¨οι οποίοι λειτουργούν συνεργικά μεταξύ τους. Η βιταμίνη Κ  σε συνεργασία με Τη Βιταμίνη D. προσοχη.Το μαγνήσιο.Τον ψευδάργυρο και Το βόριο.

Αν υπάρχει ανεπαρκεια βιταμίνης Κ, το σώμα δεν είναι σε θέση να διακρίνει πού και πόσο ασβέστιο χρειάζεται.Τα αγγεία μας είναι από τα πρώτα όργανα που πλήττονται και αναπόφευκτα δημιουργείται αρτηριοσκλήρυνση.Είμαστε τόσο γηρασμένοι όσο και τα αγγεία μας, ή για να το πουμε πιο κομψα εχουμε την ηλικια των αγγειων μας .

 

Αποτέλεσμα εικόνας για ΣΠΑΝΑΚΙ

 

 

Ο ίδιος μηχανισμός κρύβεται πίσω και από την πρόκληση του γήρατος,επηρεάζοντας τελικά κάθε κύτταρο και όργανο στο σώμα μας.Η βιταμίνη Κ και οι συμπαράγοντές της  παίζουν ζωτικό  ρόλο στη διαχείριση των επιπτώσεων  της Φλεγμονής, τον ¨Μ υ σ τ ι κ ό Δολοφόνο¨ https://kosmaser.wordpress.com/2008/11/25/flegmones/όπως την απεκάλεσε το Περιοδικό ΤΙΜΕ.

 

 

Αποτέλεσμα εικόνας για ΣΠΑΝΑΚΙ

 

Διατροφικές ¨πηγές¨ βιταμίνης Κ είναι Πρωτο και με διαφορα το σπανάκι (266 μgr),Σε Πίτες σπανακόπιτα ή ακόμα τρώγεται και ωμό ή ατμο-βραστό σε διάφορες σαλάτες.Δεδομένου ότι οι υδατοδιαλυτές βιταμίνες χάνονται κατά τη διάρκεια του βρασμού,Ο Καλύτερος Τρόπος Είναι Να ΜαγειρέψετεΤο Σπανάκι Στον Ατμό .

 

Αποτέλεσμα εικόνας για σπανάκι

 

Στην Ελλάδα το σπανάκι είναι πολύ διαδεδομένο.  Καλλιεργούνται 25.000 στρέμματα περίπου, και η ετήσια παραγωγή φτάνει τους 36.00 τόνους.

Καλη ορεξη.

 

About kosmaser

Η ασθένεια είναι ο..κανόνας ! Η υγεία η εξαίρεση ! Η θεραπεία άθλος..και η ίαση ο τελικός μας σκοπός..

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: