RSS Feed

ΦΡΕΣΚΑ ΦΑΣΟΛΑΚΙΑ.. ΠΗΓΗ¨ΦΥΤΙΚΩΝ¨ ¨Ω3 ΛΙΠΑΡΩΝ¨

Ρωτανε πολλοι…Υπαρχουν τροφιμα που περιέχουν υψηλές ποσότητες ω-3 λιπαρών οξεων (μακρας αλυσιδας ανθρακα..) Στη σκεψη ολων..κυριαρχούν κάποια… μεγάλου εκτοπίσματος,¨ονοματα¨όπως ο σολομός, ο τόνος και η σαρδέλα,πώς να πάει το μυαλό μας στα ταπεινά.. πράσινα φασολάκια;

Παρόλα αυτά, υπαρχουν και τα υγιεινά λαχανικά που προσφέρουν όλα τα κορυφαία θρεπτικά συστατικά που διαθέτουν. Θεωρητικα δε, η περιεκτικότητά τους σε ω-3 είναι αρκετά μεγάλη σε σχέση με τα ψαρια. Στα πρασινα φασολακια,ο συνδυασμός των καλών λιπαρών με το πλούσιο, αντιοξειδωτικό τους περιεχόμενο τα κατατάσσει σαν μια από τις πιο ωφέλιμες τροφές για την υγεία του καρδιαγγειακού συστήματος και του εγκεφάλου.Χώρια που οι αντιφλεγμονώδεις ιδιότητές τους και οι φυτικές τους ίνες παίζουν σημαντικό ρόλο στην πρόληψη του διαβήτη τύπου ΙΙ.

Στον κατάλογο των πλεονεκτημάτων τους περιλαμβάνεται επίσης το πυρίτιο, βασικό στοιχείο για την υγεία των οστών και του συνδετικού ιστού .Όλα τα φασόλια, όμως μπορουν να περιληφθουν ανετα.. στο οπλοστάσιο των ω-3 λιπαρων οξεων.Έχει αποδειχτεί, οτι όλα τα είδη φασολιών (και τα ξερά) περιέχουν ω-3 λιπαρά, με έμφαση,τα μαυροματικα τα ξερά κόκκινα και εκείνα που ονομάζονται χάντρες.

https://ihthielaio.wordpress.com/2013/04/21/

Αποτέλεσμα εικόνας για μαυροματικα

Αξίζει δε να σημειωθεί το διαρκώς αυξανόμενο ενδιαφέρονγια τον ρόλο των ω-3 λιπαρών στην πρόληψη του καρκίνουκαι των αυτοάνοσων νοσημάτων γενικότερα,καθώς και της κατάθλιψης.

http://ser.pblogs.gr/2015/07/eimaste-arrwstoi-pws-na-to-kanoyme.html

Σημερα σας προτεινω … νόστιμα λαδερά φρέσκα φασολάκια και ο πιο υγιεινός τρόπος να τα  μαγειρέψεις  είναι στον.. ατμό.. Αν όμως τα θεωρείς .. άνοστα και δεν μπορεις να ξεφυγεις απ  τη γνώριμη ελληνική νοστιμιά… της λαδερής συνταγής.. (το ελαιόλαδο, αλλωστε, ενισχύει τη δράση των ω-3), ακολούθησε μια απλή συμβουλή … για να τα μαγειρεψεις.. Βάλε στην κατσαρόλα ελάχιστο νερό να βράζει (περίπου δύο δάχτυλα). Στη συνέχεια.. ρίξε τα φασολάκια και βάλε επάνω τους ένα χοντροκομμενο … κρεμμύδι, πατάτες κομμένες, μαϊντανό και μια ..σκελίδα σκόρδο.Τέλος πρόσθεσε ψιλοκομμένη φρέσκια ντομάτα,κλείσε το καπάκι της κατσαρόλας (χωρίς να ανακατέψεις τα υλικά) και χαμήλωσε τη φωτιά.

Άφησε το φαγητό να σιγοβράσει, μέχρι να ¨πιει¨ σχεδόν όλο το νερό του (χωρίς καθόλου να το ανακατέψεις). Κατόπιν κλείσε το μάτι, πρόσθεσε ελαιόλαδο και αλατοπίπερο και ανακάτεψε τα υλικά με μια κουτάλα για να λαδωθούν καλά.

Άφησε το φαγητό επάνω στο μάτι, να ¨ξεκουραθει¨ για ακόμα πέντε λεπτά και είναι έτοιμο. Ένα νοστιμο, απολυτα υγειινο, και σχετικα φθηνο φαγητο, με πολυτιμα Ω3 λιπαρα οξεα, για ολη την οικογενεια..

 

 

Advertisements

About kosmaser

Η ασθένεια είναι ο..κανόνας ! Η υγεία η εξαίρεση ! Η θεραπεία άθλος..και η ίαση ο τελικός μας σκοπός..

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: