RSS Feed

ΜΙΑ ΑΠΛΗ…ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ..

Σημερα, υστερα από σχεδον ένα μηνα,

πηρα μιαν απαντηση, που με χαροποιησε.

Ηταν απ την (αγνωστη μου) Κωνσταντινα,

που μου ειχε γραψει μεσα απ την καρδια της.

Της ειχα απαντησει, το ιδιο καρδιακα..

Και μετα χαθηκαμε..

Να όμως που σημερα ξανασυναντηθηκαμε..

Θεωρησα ότι είναι μια μικρη κουβεντα χαρας,

αυτή που εγινε με την Κωνσταντινα και την κοινοποιω,

 γιατι ειμαι σιγουρος ότι αφορά πολλους απ εμας…Χαιρετε..

 

 

Καλημέρα σας!

Συνειδητοποίησα ότι δε σας ευχαρίστησα ποτέ

που είχατε την καλοσύνη να »ασχοληθείτε»

μαζί μου και να μου απαντήσετε!

Σας ευχαριστώ θερμά, αν και το ευχαριστώ

είναι πραγματικά πάρα πολύ λίγο!

Να’ στε καλά ….Κωνσταντίνα

(Πριν ένα μηνα η αγνωστη φιλη μου εγραφε..)

Καλημέρα σας και χρόνια πολλά!

Απλά ήθελα να σας κάνω γνωστό

ότι περιμένω τα άρθρα σας…….

Μέσα απ’ την καρδιά μου να’ στε καλά!

Εγώ ψάχνω να βρω την πίστη μου

εδώ και 10 χρόνια.

Είμαι 38 χρονών.

Πίστευα, αλλά όσο μεγάλωνα κι άρχισα

να διαβάζω ιστορία και φιλοσοφία,

να βλέπω την ομοιότητα της ζωής

και της ανάστασης του Χριστού (;)

με πρόσωπα άλλων παλιότερων

του χριστιανισμού θρησκειών (Ήλιος, Ορφέας…),

να μιλάω και με ανθρώπους που έχουν καλή ψυχή,

αλλά δεν πιστεύουν, να βλέπω τη δυστυχία

 και την κακία

(παιδάκια εκπορνεύονται,

άλλα πεθαίνουν από πείνα κι αρρώστιες… και τόσα άλλα)

αυτού του κόσμου, έχασα κι εγώ την πίστη μου.

Φοράω κομποσχοινάκι, προσεύχομαι κάθε βράδυ,

παρακαλάω κάθε μέρα τον Θεό να με φωτίσει,

 δε θέλω να υπάρχουν άνθρωποι που

 να μην πιστεύουν, έχω επισκεφτεί ιερείς,

 αλλά μόλις διαβάσω κάποιο επιχείρημα..

κατά της ύπαρξης του Θεού,

αλλά και μόνη μου σκεπτόμενη

όλα τα παραπάνω και

ότι δεν μπορεί να υπάρχει.. μεταθανάτια ζωή

(εκατοντάκις εκατομμύρια άνθρωποι, πού βρίσκονται;) ,

επηρεάζομαι και δεν.. πιστεύω.

Εν ολίγοις η καρδιά μου πιστεύει, το μυαλό όχι…

Σκέφτομαι… η θρησκεία μας λέει ότι

αν ζητήσουμε, θα μας δοθεί.

Αφού εγώ ζητάω εδώ και 3.640 μέρες..

 στον Θεό φώτιση και δε μου τη δίνει,

 άρα δεν υπάρχει.

Το ξέρω ότι θα’ πρεπε να ντρέπομαι

μ αυτό που σκέφτομαι

και μ’ αυτό που ζητάω…

Χίλια συγνώμη αν σας έφερα σε δύσκολη θέση

 ή σας σκανδάλισα με αυτά που γράφω

ή σας ζάλισα…

Αυτό που ήθελα να πω είναι… ευχαριστώ πολύ!

 

Καλη μου,( αγνωστη-γνωστη,)

πιστη, καρδιακη, πονεμενη, τραυματισμενη,

εν Χριστω αδελφη,

και απειρα ¨ευτυχισμενη¨ Κωνσταντινα

¨Χριστος Ανεστη.¨

Και μονο αυτό, φτανει για να σε κάνει να διωξεις

τις σταχτες της αμφιταλαντευσης απ την ψυχη σου.

Ομολογω ότι τα τελευταια χρονια,

έχω λάβει αμετρητες επιστολες ¨οδυνης¨

σαν τη δικη σου.

Σταθηκα, προσεκτικα σκεπτικος στις περισσότερες.

Απαντησα σε ελάχιστες.

Η δικη σου είναι ξεχωριστη.

Και θα σου εξηγησω αμεσως γιατι.

Κατ αρχας πιστευω ότι  διαβαζοντας

τη θεματολογια μου,

ισως να απορησες απ την ευρυτητα

( πολλοι την χαρακτηρισαν αντιφατικοτητα) των θεματων.

Ξεκινωντας από απλά ιατρικα θεματα,

( μην ξεχνας ότι η Εκκλησια μας εχει

θεραπευτικο χαρακτηρα…κι όχι θρησκευτικο..)

προχωρωντας σε εξαιρετικα πολυπλοκα

θεραπευτικα, οργανικα, ψυχιατρικα,

 αλλα και φιλοσοφικα,

όπως και καθολα υπαρξιακα, οντολογικα,

παντα καταληγω στα αμιγως Θεολογικα,

που είναι η πεμπτουσια της ανθρωπινης υπάρξεως.

Επαναλαμβανω, δεν το κανω συχνα, όμως

με συνεκίνησε η ¨εναγωνια¨αναζητηση σου,

γι αυτό, θα σου απαντησω όσο γινεται

πιο καθαρα σ αυτά που σε απασχολουν,

και που δεν είναι

παρα σκιες που φοβιζουν κάθε ταραγμενη ψυχη,

που όμως είναι στο δρομο της αναζητησης

της αληθινης Σωτηριας.

Κατ αρχας, μη φοβασαι τιποτα.

Εισαι πάνω σε ¨σιδηροτροχιες¨ και δεν υπάρχει

καμμια περιπτωση.. εκτροχιασμου..

Μπορεις να αμφισβητεις κάθε λεπτο,

κάθε στιγμη την…υπαρξη του Θεου..

Αυτο θελει κι Εκεινος..να τον αμφισβητεις…

Ετσι του δινεις την ευκαιρια να σου αποδειξει..

( με τον τροπο που Εκεινος ξερει, αλλα και

που η καρδουλα σου επιθυμει)

Την Παρουσια Του..

Ειπαμε όχι με κραυγαλεα ¨θαυματα¨αλλα με

απιστευτα διακριτικο τρόπο, τετοιο,

που όταν ανοιξει το μυαλό σου, και καταλαβεις

την παρουσια Του..πιστεψε με θα δακρυσεις

από απίστευτη χαρα..

Λες…εχασα την πιστη μου..Δεν εχασες τιποτα.

Η πίστη μας είναι ένα κάρβουνο αναμμενο,

που μενει πάντα μεσα στην¨καρδια¨μας

και δεν σβηνει ΠΟΤΕ..

Στο χερι μας είναι, με λιγα δακρυα μετανοιας,

να διωξουμε τη ¨σταχτη¨των ανοητων…φιλοσοφικων

και λοιπων λογισμων και να φουντωσουμε

στην καρδια μας τρελλη φωτια,

που μπορει να χαμηλωνει,

αλλα και πάλι, με τη μετανοια θα ξαναναψει,

κι αυτό θα γίνεται συνεχώς,

μεχρι να ερθει η στιγμη, που ο Χριστος

θα κρινει ως την πλεον καταλληλη

για …να μας ¨περασει¨

στην αιωνια Βασιλεια Του,

που σιγουρα υπάρχει..

Για Ολους, πιστους και απιστους..

Δεν επεκτεινομαι… αφου λες ότι

διαβαζεις τα κειμενα μου,ξερεις τι εννοω.

Αυτο που θελω να κανεις είναι…

μια¨καθαρη¨εξομολογηση,

χωρις περιτες συζητησεις με τον εξομολογο σου,

και τακτικη παρουσια σου στην Εκκλησια

( εστω κι αν δεν καταλαβαινεις πολλα ).

Η γνωμη μου είναι ότι έχεις ένα

απλο….¨ψυχικο κρυολογημα¨και τιποτα το σοβαρό.

Συντομα θα ανανηψεις εν Χριστω,

και θα γίνεις πραγματικα ευτυχισμενη.

 

Χριστος Ανεστη.

About kosmaser

Η ασθένεια είναι ο..κανόνας ! Η υγεία η εξαίρεση ! Η θεραπεία άθλος..και η ίαση ο τελικός μας σκοπός..

Σχολιάστε

