RSS Feed

ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ…

Αποτέλεσμα εικόνας για ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ.

 

Πάτε στο κρεββάτι για να κοιμηθείτε… Και όμως έχετε τέτοια υπερένταση μέσα σας, που είναι αδύνατον. Φυσικά η λύση δεν είναι να ..μετράτε προβατάκια ή να πίνετε αλκοόλ. Δοκιμάστε ορισμένα κολπάκια, που ίσως σας σώσουν. Μην καταναλώνετε καφέ μετά τις τέσσερις το απόγευμα. Δώστε στον οργανισμό σας τον απαραίτητο χρόνο να επανέλθει σε φυσιολογικούς ρυθμούς και να αποβάλει την καφεΐνη.

Κλείστε τηλεόραση και lap-top.

Οι εναλλαγές στον φωτισμό ταράζουν τον εγκέφαλό σας, όσο κι αν δεν το συνειδητοποιείτε, και δεν του επιτρέπουν να μπει σε sleeping mode. Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο για το νανούρισμά μας στο κρεβάτι από ένα …παραδοσιακό βιβλίο. Σας βοηθά να “αδειάσετε” το κεφάλι σας από τις έγνοιες και να κοιμηθείτε σαν… πουλάκι. Φτιάξτε ατμόσφαιρα. Μία λάμπα με χαμηλό φωτισμό δίπλα στο κομοδίνο σας είναι πολύ καλύτερη από το κεντρικό φως της κρεβατοκάμαρας. Να έχετε, επίσης, και μία κρέμα χεριών με χαλαρωτικά συστατικά, όπως το χαμομήλι και η λεβάντα. Η αίσθησή της στα χέρια θα σας ηρεμήσει ακόμα περισσότερο.
Ρυθμίστε τη θερμοκρασία. Ούτε πολλή ζέστη ούτε πολύ κρύο. Κάθε άνθρωπος θεωρεί διαφορετική την ιδανική θερμοκρασία. Οπότε επιλέξτε τον σωστό αριθμό στo κλιματιστικο.. και χαλαρωστε..καποια στιγμη κι ο αλεξης θα…παει σπιτι του..

  



 

About kosmaser

Η ασθένεια είναι ο..κανόνας ! Η υγεία η εξαίρεση ! Η θεραπεία άθλος..και η ίαση ο τελικός μας σκοπός..

One response »

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: